The next shit you’re finna hear outta me. Video coming soon. #NewKidsOnTheBlock #shh #80mm #AlexZayne #madtallys #rap #hiphop #eightyminutes #mixtape #YouHearThat #NoSwag

@shadowclonesan and I tearin shit down atbthe spaceman D release show! #fuckyougetsleazy #alexzayne #shadowclone #rap #hiphop

@shadowclonesan and I tearin shit down atbthe spaceman D release show! #fuckyougetsleazy #alexzayne #shadowclone #rap #hiphop

Rehearsal for thursday the 24th at al’s bar! Come get rowdy with us! #zombies #alexzayne #eightyminutes #80mm #madtallys #shadowclone #spacemanD #rowdy #rap #hiphop #fuckyougetsleazy @shadowclonesan @a_satty

#ThirstyThursday drink up ya bish. Haha, for the sake of mirror selfies. #selfie #douchebag #fit #kinda #fitnessgoal #reached #suckit  #nerds!

#ThirstyThursday drink up ya bish. Haha, for the sake of mirror selfies. #selfie #douchebag #fit #kinda #fitnessgoal #reached #suckit #nerds!

queenofbeerss:

Tru
Lol. Of course. Of fucking course. #fuckthepolice #pulledoverselfie

Lol. Of course. Of fucking course. #fuckthepolice #pulledoverselfie

Pretty much sums up the mood of the night. #sunglassesatnight #fuckyougetsleazy

Pretty much sums up the mood of the night. #sunglassesatnight #fuckyougetsleazy

Still the optomist. There’s only one way to stay awake on a sixteen hour drive. Sing like jackasses. #sayanything #maxbemis #roadtrip

"Cop: Can I see your license and registration?

Me: Can I know why im being pulled over?

cop: Uhhh………..

We ran your tags.

Me: Yeah? Was there something wrong with my tags? 

Cop: Yeah, there is.

Me: haha, can I know what is wrong with my tags?

Cop: yeah you can know whats wrong with them.

Me: great….

Cop:…………..

Me: you wanna tell me?

Cop:…………….

Me: *laughter* 

Cop:…………. uhm, it said…. we ran your tags….. and it said your license is susepended.

Me: yeah, it’s not… so?” 

This cop had no idea what she’s doing. 

I’m home now. But fucking hell deez hoes is gettin badges these days. Don’t lettem jerk you.

Fuck the police. #selfie #lol #lawless

"Cop: Can I see your license and registration?

Me: Can I know why im being pulled over?

cop: Uhhh………..

We ran your tags.

Me: Yeah? Was there something wrong with my tags?

Cop: Yeah, there is.

Me: haha, can I know what is wrong with my tags?

Cop: yeah you can know whats wrong with them.

Me: great….

Cop:…………..

Me: you wanna tell me?

Cop:…………….

Me: *laughter*

Cop:…………. uhm, it said…. we ran your tags….. and it said your license is susepended.

Me: yeah, it’s not… so?”

This cop had no idea what she’s doing.

I’m home now. But fucking hell deez hoes is gettin badges these days. Don’t lettem jerk you.

Fuck the police. #selfie #lol #lawless

So unless you wanna be conquered, stay the fuck home. #lunch #workflow #success #fortune #suckit

So unless you wanna be conquered, stay the fuck home. #lunch #workflow #success #fortune #suckit